Schrijven
|
|||||
Niveau
B2
|
Klacht
|
Engels
|
|
|
|
Product: mail |
|||||
Situatie Jij bent Chef Inkoop van “In de vergulde krakeling" Zeestraat
15 3452 BN Rotterdam. Je hebt
een bestelling chocolade paashazen in beschadigde toestand ontvangen van MTC
Ltd. Aangezien het bijna Pasen is heb je haast bij een spoedige afhandeling. Adres ifo@MTC.uk, schrijf t.a.v. dhr
Spring
|
|
||||
Taak: Schrijf
namens dhr. Peters in de functie van Chef Inkoop een mail naar MTC Ltd. in
Londen. Indien nodig mag je iets toevoegen maar niets weglaten. Gebruik de
datum van 3 maart 2007.
Denk
aan de aanhef en de afsluiting. Het
spijt je dhr. Spring te moeten informeren dat de 12 kisten van de zending van
1 maart j.l. gisteren
in beschadigde toestand in Rotterdam aan zijn gekomen. Toen je
de goederen onderzocht bemerkte je dat alle 500 hazen gebroken waren. Je hebt
onmiddellijk telefonisch contact opgenomen met de vervoerder (forwarder). Hij heeft
gezegd een onderzoek in te stellen naar de oorzaak. Zodra de oorzaak van de
schade duidelijk is zal hij jou hierover inlichten. Daar het
over een maand Pasen is zal dhr. Spring wel begrijpen dat je zo spoedig
mogelijk 500 nieuwe chocolade
paashazen nodig hebt. Je
vertrouwt erop dat Spring deze hazen uit voorraad kan leveren en dat deze
order zonder
enige vertraging geregeld wordt. Je hoopt
telefonisch te vernemen wanneer de goederen naar HuIl
gestuurd worden. De
vervoerder heeft jou meegedeeld dat de "Regent Star" op woensdag 5
maart a.s. om 10 ‘s avonds uit HuIl vertrekt en op donderdag
6 maart om 2 uur ‘s middags aankomt in Rotterdam. Je hoopt
dat de partij deze keer in onbeschadigde toestand in Rotterdam aankomt. Je zult
contact opnemen zodra de goederen zijn aangekomen. |
|||||